Teifoc. Budujemy nowy dom!

Moje dzieci wybudowały swój pierwszy dom. I miały przy tym dużo radości. Dlatego prezent, który dostały na Dzień Dziecka uznaję za trafiony: klocki Teifoc rządzą.

photo 2

Kupiony zestaw składa się z małych, prawdziwych ceramicznych cegieł, cementu (bezpiecznego i rozpuszczalnego w wodzie), małej kielni i miski. Wystarczy więc woda i czas. Można budowac wg dołączonych planów albo według własnego projektu. My za pierwszym razem zdecydowaliśmy się na budowanie według załączonej propozycji, ale omówiliśmy przy okazji pojęcie architekta i dzieci zaplanowały w przyszłości rozwinięcie skrzydeł w tej dziedzinie. Zapewne powstanie jakiś pokaźny zamek.

image copy

Można wybrać różne komplety klocków. Ja postawiłam na zestaw, z którego można wybudować 2 różne domy  (są załączone 2 projekty, cegły są wielokrotnego użytku). Jeśli ktoś chce wybudować kolejne wersje budynków, można dokupić więcej cementu. Są też do dyspozycji ceramiczne ludziki, zwierzęta, dodatkowe dachówki i elementy dekoracyjne. Można naprawdę zaszaleć ;)

photo 1

Przyznam się szczerze, że to budowanie podobało się nie tylko dzieciom, ale również mi. Co prawda z całą pewnością łatwiej robi się to rączkami w rozmiarze S, niż L, ale dałam radę. I chętnie bym to  powtórzyła ;)

Poniżej moja mlodsza córka w swojej wariacji na temat wieży dla królewny bez zamku.

image

klocki Teifoc

dla kogo: według producenta od 6. roku życia, ale wydaje mi się, że 7 lat to lepszy moment żeby zacząć tę przygodę. Czym starsze dziecko tym lepsza zabawa.

cena: od 26 złotych za mały komplet do 569 za wielki Tower Brifge z 1000 elementów

Skomentuj

