prezent „klasyk” na Dzień Dziecka

Do dziś pamiętam wózek, który miałam w dzieciństwie. Materiałowy, szybko popruty, dramatycznie chwiejny, ale za to sprytnie koszący zakręty. W nieokreślone bohomazy. Kochałam go z calego serca. A kilka dni temu do naszego domu przyszła wielka paczka. Rozpakowywana była przez moje dzieci z wypiekami na twarzy, bo wózek dla lalek jest zabawką kultową, niezależnie od epoki. Więc jeśli szukasz prezentu na Dzień Dziecka – oto moja propozycja: wózek dla lalek. Nasz wybór padł na piękny, drewniany wózek. I daję słowo, jest wart grzechu ;)

IMG_7579b

Wooden Story to firma, która z tego, co zauważyłam cieszy się dużym zaufaniem rodziców. Mojego też nigdy nie nadwyrężyła. Dlatego po raz kolejny znajduje się w moim spisie prezentów dla dzieci. Zaraz po rozpakowaniu zamieszkały w nim lalki, konie i… moje dzieci, niezależnie od rozmiarów. Po tym, jak wskoczyła w niego moja starsza córka, mogę spokojnie napisać: to porządna, góralska robota! Mimo, że wcisnęło się w niego 128 cm człowieka, wózek ani drgnął.

IMG_7733b

Czasami w przedmiotach czuć pasję i miłość, dzięki ktorej powstała. W tym wózku właśnie to czuję – góralska pasja i tradycja przekazywana z pokolenia na pokolenie plus miłość do dzieci. Nic dziwnego, że podoba się i mi i moim dzieciom. Kusi nawet naszego domowego porywacza szmacianych dzieci ;)

IMG_7657b

Nie będę pisać tu peanów na cześć jego urody, bo na pierwszy rzut oka widać, że jest piękny, prawda? Z fajną nutą retro, ale podoba się również dzieciom, nie tylko dorosłym. A ja go pokochałam dodatkowo za gumę na drewnianych kołach, dzięki której słyszę tylko komentarze młodych matek i ojców przejmujących opiekę nad szmacianymi dziećmi, a nie stukot kół ich wózka. I za to, pisząc to, kiedy młodzi rodzice w dziecięcym pokoju właśnie wybierają się ze swoimi córkami na spacer, bardzo bardzo dziękuję ;) Bardzo cenię zabawki, ktore lubią moje dzieci, a które nie katują moich uszu.

Jako eko-matka cenię ten wózek też za to, że  nie ma w nim grama plastiku, jest wykonany z drewna z certyfikatem FSC i pomalowany wodną farbą ekologiczną. Hurra! PO raz kolejny nie muszę się zastanawiać, czy zabawka zaszkodzi albo mojemu dziecku, albo środowisku. Naprawdę doceniam świadomość i zaangażowanie Wooden Story – oby więcej takich firm.

Wózek Montamartre Wooden Story

dla kogo: dla wszstkich z instynktami rodzicielskimi wobec lalek, piesków, misiów, koni i innych wbudzających miłość postaci, da się wygodnie prowadzić do ok. 120 cm wzrostu

cena: 288 zł ( uwaga! to cena z rabatem z okazji zdobycia tytułu Zabawki Roku, więc jeśli chcecie kupić go jako prezent na Dzień Dziecka – spieszcie się!)

Skomentuj

