pierwsze własne 4 kółka od Woodenstory

Skrzynka. Zwyczajna rzecz. No dobra, skrzynka na kółkach. Ale nadal niby nic, prawda? A jednak. U nas w pierwszych dniach służyła za: karetkę, wóz strażacki, taksówkę i mój osobisty samochód (mamo, pożycz mi słuchawki bo muszę teraz odebrać telefon!). W następnych dniach skrzynia mieściła gry, potem klocki a teraz artykuły plastyczne. W międzyczasie ukradłam ją na chwilę jako przechowalnię na skarpetki do połączenia w pary (czy przyznają Nobla komuś, kto odkryje dlaczego pralki zjadają tylko jedną skarpetkę z kompletu?!), ale została mi odebrana. Załuję.  box_008

Co więcej? Jest ładna i naprawdę porządnie wykonana. U nas w wersji z bawełnianym workiem, który można zawiązać i uniknąć rozsypania. Jak pisze producent – wolna od wszelkich szkodliwych substancji, z drewna od certyfikowanych dostawców FSC.  I z polskich gór ;) box_018

Czy to dobry pomysł na prezent? Moje dzieci się ucieszyły. Ba, nawet dały radę pokłócić się dla kogo ma być, bo mamy tylko jedną. A moja córka zapytana przed chwilą zapytana o to, czy to dobry pomysł odpowiedziała: dobry, bo można w niej jeździć. A więc: nie kupujcie dzieciom aut, kupcie skrzynię, może zmieścicie tam nawet skarpetki.

box_001a

Drewniana skrzynia na kółkach

dla kogo: przyda się w pokoju nawet małego dziecka – pomieści dużo zabawek. Starsze dzieci na pewno bardziej ucieszy, a dodatkowo będą mogły się przejechać.

cena: skrzynia 220, worek 65 złotych

* zdjęcia pochodzą ze strony Woodenstory

Skomentuj

