ulubione kolorowanki mojej córki

Półtorej godziny w najwyższym skupieniu we własnym pokoju. Bez mruknięcia, pytań, picia i jedzenia. Tylko kolorowanie. Więc jeśli ktoś mnie zapyta, czy ten zestaw artystyczny (btw czy to nie może nazywać się po prostu zestaw do kolorowania?) to dobry pomysł na prezent to odpowiem bez wahania: TAK! IMG_1788

Moja 6-latka spędziła z tym zestawem fajny czas, a po skończonej pracy zostały jej obrazki, które można powiesić lub komuś darować (są na porządnej, twardej tekturze dobrej jakości), dwustronne flamastry, które służą już jakiś czas i wciąż nie wyglądają na wypisane i dużo statysfakcji. Zresztą spójrzcie sami, moja córka pozująca to naprawdę rzadki widok. IMG_1794photo

Lubię Djeco za estetykę, pomysły i wykonanie. Jeszcze nigdy się nie zawiodłam, więc i tym razem był to strzał w 10. Nawet pudełko przydaje nam się już długo, bo nie wiem, czy wasze dzieci też, ale moje cierpią na zaawansowane zbieractwo i absolutnie nie wolno niczego wyrzucać. To pudełko przynajmniej jest ładne i porządne.

Ten zestaw to wedlug mnie prezent uniwersalny – ucieszy chyba każde dziecko. Chyba, że szukasz prezentu dla chlopca w wieku, w ktorym liczą się tylko tematy mocno napakowane testoteronem – może wtedy nie być trafiony. Ale chłopcy, którzy lubią kolorować nie powinni być zawiedzeni, bo w środku są do kolorowania nie tylko postaci kobiece.

DJ08628B

Zestaw artystczny Mała Rusałka

dla kogo: według producenta dla 7-12 latków, ale moja 6-latka poradzila sobie z tym bez trudu, więc myślę, że zależy od umiejętności koncentracji dziecka.

cena: 77 złotych

* zdjęcie okładki pochodzi ze strony polskiego dystrybutora Djeco

Skomentuj

