Jest! Dobra muzyka dla dzieci.

Perełka. Nie, co ja mówię. Perła. Wypasiona. Najlepsza. Muzyka Jerzy Wasowski, wykonanie Ewa Bem. Pani Ewo, dziękuję Pani za tę płytę. Dziękuję, że długie godziny wspólnego słuchania muzyki dziecięcej w samochodzie nie są dla mnie katorgą i kolejnym gwałtem na moim słuchu. Że nie mam pokusy ściszania durnych, złych piosenek wykorzystując chwilę nieuwagi moich dzieci (i tak to po chwili zauważą). Że ze wspólnego słuchania tej płyty mam taką samą przyjemność, jak moje dzieci, które nie chcą od jakiegoś czasu słuchać niczego innego.

Najciekawsze jest to, że nie słyszałam o tej płycie nigdy wcześniej. Jak to możliwe, że rodzice nie przekazują jej sobie, jak największego skarbu? Dzięki ci Matko Paulino, że nazwałaś ją dobrem narodowym i zdopingowałaś mnie do wyklikania jej. Jest moim numerem 1 dla dzieci. Nr 2 to poprzednia opisana płyta dziecięca.

A to mój ulubiony utwór. Ciekawe, ktory wy polubicie najbardziej.

Ta płyta jest warta kupienia bez okazji. Albo nie, niech będzie okazja: Święto Dobrej Muzy Dziecięcej. Każdy, kto ją kupi może zacząć świętować. Słuchać z dzieciakami przy opuszczonych szybach  i nucić przy kąpieli.

Screen Shot 2014-02-06 at 7.44.52 PM

Ewa Bem – ten najpiękniejszy świat. Piosenki dla dzieci z muzyką Jerzego Wasowskiego.

dla kogo: jeśłi chcecie puszczać muzykę najmłodszym – puszczajcie tę. Jeśli chcecie ofiarować starszym – również się nadaje. Myślę, że nawet 8-latek będzie jej słuchać z przyjemnością.

cena: 27 złotych

* zdjęcia pochodzą ze strony wydawnictwa Bajki Grajki

Skomentuj

