kochanie, pokoloruj proszę podłogę

A gdyby tak można pokolorować podłogę? I to zupełnie bezkarnie? I oto można, proszę bardzo. I to niezależnie od tego, czy chcemy uszczęśliwić tym faktem miłośnika/czkę księżniczek, zwierząt czy samochodów. 22327

Przyznaję, że klasyczne kolorowanki nie cieszą się moją miłością. A ze szczerą niechęcią odrzucam te, które pokazują, jak trzeba pokolorować lub dorysować. Bo jak – jeśli ktoś pokoloruje inaczej to co, będzie źle? A niby dlaczego? Jestem zwolenniczką wolności w tworzeniu i nie ograniczania się (czasem wątłą) wyobraźnią twórców kolorowanek. Chcę, żeby moje dzieci kolorowały tak, jak mają ochotę i jak czują. Niech bawią się zielonymi włosami i czerwonymi psami. Dlatego tej kolorowance przyglądałam się długo i kupiłam tylko dlatego, że polecila mi ją znajoma mama, z którą mamy bardzo podobny gust i poglądy (dzięki Kasia!). Nie zawiodłam się.

Moje dzieci zajmują się tą kolorowanką już drugi tydzień. Kolorują dwa dni, robią przerwę, wracają. Wybierają kolejne elementy, przeskakują do następnych, wracają do poprzednich. Kolorują rano i wieczorem. Kolorują, kiedy nie znajdują innego pomysłu i wtedy, kiedy akurat ten wydaje im się najciekawszy. Kolorują same albo z nami, rodzicami. Słowem – tona zabawy, w dodatku poniżej 20 złotych. Jak dla mnie strzał w 10. 22334

Gdybym kupowała tę kolorowankę jako prezent, dokupilabym komplet farb w sztyfcie – będzie w sam raz do dużych elementów, bo jedno opakowanie flamastrów może nie udźwignąć 9600cm (!) kolorowania.

Uwaga, spód jest zabezpieczony przed przemakaniem, więc dywany są bezpieczne ;)

kolorwanka podłogowa XXL Monumi

dla kogo: 0d 3 do 8 lat, dla dziewczyn i chłopaków

cena: 16-19 złotych

* zdjęcia pochodzą ze strony Teatrzyk Kukiełkowy

Skomentuj

