magia – tego nigdzie nie kupisz

Uwielbiałam zimowe wieczory z bajkami z rzutnika. Głównie dlatego, że mama albo tata byli wtedy blisko, tylko dla mnie. Pewnie dlatego kupiłam moim dzieciom stary rzutnik, taki sam jak miałam jako mała dziewczynka. I właśnie przypomniałam sobie, że zbyt rzadko go wyciągam.

Dlatego nie zwlekajcie. Kupcie stary rzutnik, pakiet starych bajek, zgaście światło i spędźcie magiczny wieczór ze swoimi dziećmi. Będą to pamiętać :)

Rzutnik Ania + pakiet bajek

dla kogo: dla każdego, dla calej rodziny. Od 2 lat do 8.

cena: na allegro ok 240 złotych

* zdjęcie z bloga vintageshop.blox.pl

3 thoughts on “magia – tego nigdzie nie kupisz

  1. U nas Ania króluje odkąd synek miał niecałe 2 lata- obecnie ma 3,5 i uwielbiamy oglądane w ten sposób bajki. Telewizor niech się schowa! Naprawdę polecam!!!

  2. Ojjjjj wspomnienia ….
    Moi synowie skończą 10 lutego 2 latka i od jakiegoś roku mamy w domu odkurzony z piwnicy moich rodziców rzutnik Ania w kolorze brąz :P z woreczkiem bajeczek:) Co prawda chłopcom bardziej podoba się póki co obsługiwanie „Ani” niż oglądanie bajek, ale myślę że z czasem dotrze do nich po co, na co i dlaczego :)

    Jeszcze przypomniało mi się że żeby obejrzeć bajkę z rzutnika rozwieszaliśmy na meblościance prześcieradło, żeby mieć ekran :P

    To były czasy …

Skomentuj

