klocki za wspomnienia – rozstrzygnięcie!

Drodzy Czytelnicy, jesteście wspaniali. Naprawdę nie spodziewałam się tylu wzruszających wspomnień i tego, że wybór tej jednej osoby będzie tak trudny. Wasze wpisy pokazały mi, kto tu zagląda i zmobilizowały mnie do sumiennego prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

A teraz czas na ogłoszenie autorki wspomnienia, które poruszyło nas najbardziej. Jest to Joanna J, ktora opisała drewnianą piszczałkę robioną przez Dziadka. Gratuluję serdecznie! Klocki Peace & Love są twoje!

klocki_009

Ale ale. Tak jak pisałam – wybór był trudny. Dlatego Wooden Story postanowiło również przekazać 7 nagród nazywanymi potocznie nagrodami pocieszenia, a ja bym je nazwała nagrodami docenienia – bo poziom był naprawdę imponujący. Samochody Wooden Story wędrują do:

56manka

mo

Agelika

Hania Tarczykowska

Karolek Karoluszek

puhuchu

gratuluję serdecznie!

4 thoughts on “klocki za wspomnienia – rozstrzygnięcie!

Skomentuj

