jeden pingwin, wiele uczuć

Co byście zrobili, gdyby w waszych drzwiach stanął pingwin? Pewnie początek waszej przygody byłby podobny do tej opisanej w książce. Ale czy zakończenie takie samo?

Chlopiec-i-Pingwin_Oliver-Jeffers,images_product,21,978-83-929441-0-2

Książka Oliver Jeffersa „Chłopiec i Pingwin” jest przepięknie ilustrowaną opowieścią o przyjaźni, ktorą czasami trudno odnaleźć, choć mamy ją na wyciągnięcie dłoni. W naszym domu to książka, która jeszcze cudem się nie rozleciała, bo czytana jest często i często jestteż samodzielnie przeglądana.

Ilustracje są przepiękne i czytanie tej książki sprawia mi przyjemność nawet tysięczny raz. Mam wrażenie, że gdyby moje dzieci nie polubiły „Chłopca i Pingwina”, coś by i je i mnie ominęło. Dlatego ta książka to naprawdę dobry prezent. Tekstu na stronie jest na tyle niewiele a rysunków tak dużo, że  książkę tę można zacząć czytać przed 3. urodzinami. Dla większych wiercipiętów przed 4. urodzinami ;)

Oliver Jeffers „Chłopiec i Pingwin”, Wydawnictwo Mam

dla kogo: 3-7 lat

cena: 30 złotych

One thought on “jeden pingwin, wiele uczuć

  1. Pingback: chłopiec i pingwin – film | mądre prezenty dla dzieci

Skomentuj

