nie wiem kto, ale dobrze gra!

Ten wpis zacznę od przyznania się, że naprawdę nie lubię muzyki dziecięcej. Uważam, że nie ma takiej potrzeby i moje dzieci mogą słuchać mojej dorosłej, porządnej muzyki. Omijałam więc klasyczne dziecięce przeboje wielkim łukiem przez długi czas, a moje dzieci uważały moje przeboje za swoje. Ale znalazłam kilka płyt, ktore mnie nie bolą. Co więcej – naprawdę je lubię. Dziś pierwsza z nich – zestaw idealny do samochodu, na energetyczny poranek albo wieczorne tańce niedobitków ;)

60324_151865994848123_3922081_n

Płyta grupy Nie Wiem Kto to w większości teksty mojej ukochanej Danuty Wawiłow z muzyką, której mam ochotę słuchać. Dlaczego? Bo nareszcie ktoś potraktował dzieci serio – bez infantylizmów i ze smakiem. Nie jestem w stanie ścierpieć większości dziecięcych piosenek, bo mam wrażenie, że produkcje tego typu są traktowane jak łatwy i szybki strzał – bez wysiłku, bo dziecko przyjmie wszystko i czym prostsza melodia tym lepiej. Tym bardziej doceniem tę ucztę. Zresztą nie kupujcie kota w worku, posłuchajcie sami:

Nie Wiem Kto

dla kogo: 2-7 lat, dla całej rodziny

cena: ok. 35 złotych

One thought on “nie wiem kto, ale dobrze gra!

  1. Pingback: Jest! Dobra muzyka dla dzieci. | mądre prezenty dla dzieci

Skomentuj

