duński design gotowy na wszystko

Przyznaję, że klocki Plus Plus mijałam wielokrotnie w sklepie i mimo zachęcających opinii nigdy nie rozważałam ich zakupu. I tak by pewnie zostało do dziś, gdyby nie wizyta w sklepie z moimi dziećmi, którym musiałam w obliczu spadającej temperatury kupić szybko kombinezony. Dzieci usiadły w kąciku z zabawkami, a ja zajęłam się sprawdzaniem przepuszczalności wiatru i deszczu dziecięcych kombinezonów. Dopiero po chwili zauważyłam, że w kąciku nie ma zabawek, są za to tak słabo ocenione przeze mnie klocki. Są też moje dzieci – pochłonięte bez reszty budowaniem. Ze sklepu wyszliśmy z kombinezonami, ale też z własnoręcznie wykonanymi rakietami kosmicznymi w garści (sprzedawczyni była przyzwyczajona do tego, że dzieci niechętnie żegnają się ze swoimi dziełami). Tak właśnie rozpoczęła się nasza przygoda z klockami Plus Plus.

200 midi s

Dlaczego te klocki jednak są fajne? Bo można z nich zrobić nieskończenie wiele rzeczy, bo są kolorowe i porządnie wykonane. Można zacząć od małej paczki żeby sprawdzić, czy się spodobają, a można też kupić dużą dla całej rodziny. No właśnie – u nas zakończyło się na rodzinnym budowaniu. Budują też koleżanki i koledzy moich dzieci, a czasem nasi dorośli znajomi, jeśli usiądą przy kuchennym stole, gdzie akurat ktoś porzucił klocki. Te klocki mają w sobie coś takiego, że same się budują. Można to nazwać syndromem słonecznika – wyjmujesz pestki aż się nie skończą ;)

foto juni 2012 035

Klocki są w 2 rozmiarach: dla młodszych i starszych dzieci. Klocki większe są odpowiednie dla 3-4 latków (myślę, że można też dać je sprawnemu 2-latkowi), a mniejsze dla starszych – od 5 do 12. Do opakowania dołączona jest książeczka z inspiracjami, ale myślę że wasze dzieci będą budować o wiele bardziej imponujące rzeczy od tych zaproponowanych. Bo na pewno te klocki pobudzają wyobraźnię – można budować na płasko i w 3d. U nas powstawały stacje kosmiczne, osiedla, domek Pipi i inne dzieła o nieznanym przeznaczeniu. Ćwiczą też cierpliwość i koncentrację.

SAMOCHOD Z PRZYCZEPATRYK billeder 2012 082

Klocki te zostały zaprojektowane i wyprodukowane w Danii, nie zawierają szkodliwych ftalanów oraz PVC. W Polsce zostały nagrodzone tytułem Finalista konkursu Dobry Wzór 2013.

Klocki Plus Plus

dla kogo: duże dla 2-4 ltaka, male dla 5-12 latka, dla całej rodziny

cena: od 15 zlotych (opakowanie 35 sztuk) do 320 zł (1800 sztuk)

* zdjęcia Mokopico

Skomentuj

