prezent wszechczasów – przegląd

W pogoni za najbardziej nowowczesnymi i wymyślnymi zabawkami dla dzieci często zapominamy o tych najprostszych, które sprawdzały się od wieków. Które być może nie migoczą i nie mają wypasionej reklamy w kanale dziecięcym, ale każde dziecko może się nim bawić przez długi czas.

Dlatego dziś pomyślałam o łóżeczku dla lalek – zwyczajnym, takim jakm mogła się bawić Britta i Anna w Bullerbyn. Kilka deseczek, które z małego dziecka potrafią stworzyć troskliwego rodzica poprawiającego kołdrę swojemu dziecku. Lubię te zabawy moich dzieci, mogę się wtedy dużo dowiedzieć o nas jako rodzicach…

Przy okazji chciałam zaznaczyć, że takie łóżeczko to dobry prezent rownież dla małych chłopców. Znam wielu, którzy kochają swoje lalki, wózki i łożeczka dla lalek zanim dowiedzą się, że starsi koledzy wolą resoraki. Warto więc skorzystać z tego czasu, kiedy mają ochotę pobawić się lalkami – potem presja społeczna pewnie im już na to nie pozwoli ;)

Wybór łóżeczek jest dość duży, duże są też różnice w cenie. Mi najbardziej spodobaly się trzy. Duktig z IKEA za 49,99 zl, czyli za cenę w tym przeglądzie średnią:

duktig-ozko-dla-lalki-zestaw-poscieli__45045_PE140800_S4

Łóżeczko firmy GOKI za 100 – 110 złotych, czyli najdroższe:

goki dollbad

i mój osobisty hit – najładniejsze a przy okazji najtańsze łóżeczko z portalu Ekomiejsce za 29 złotych:

129-thickbox_defaultJa bym je przeciągnęła jeszcze biała farbą, ale nawet takie surowe jest bardzo ładne. Do tego kawałek starego kocyka, mała poduszka i namiastka rodzicielstwa we własnym pokoju dla naszych dzieci. Ciekawe, czy ich dzieci też się będą budzić w nocy ;)

łóżeczko dla lalek

dla kogo: 1 – 7 lat, dla chlopców i dziewczynek

cena: 29-110 złotych

* zdjęcia pochodzą ze stron: IKEA, GOKI i portalu Ekomiejsce.

One thought on “prezent wszechczasów – przegląd

  1. Mamy to z IKEI, kupione za pół ceny z ekspozycji, ale… nie podoba mi się w nim to, że dno jest luzem, po prostu się je kładzie na ramie. A może ja mam jakiś felerny egzemplarz? Ale nie widzę tam niczego w co można by dno wsunąć, tak jak w tym z ekomiejsca.

    To z ekomiejsca widziałam potem na targach Kraków ŁAŁ, ale już miałam to z IKEI, a po co nam tyle łóżeczek. :P Jedyne co, to że jest sporo mniejsze w porównaniu z tym z IKEI.

Skomentuj

