Naciskaj i potrząsaj

Mądre książki są zawsze trafionym prezentem, niezależnie od wieku. I nie ma też nic fajniejszego od widoku dziecka uczącego się czytać po to, żeby przeczytać nareszcie samodzielnie książkę. Okazuje się wtedy, że te tysiące razy czytania ulubionej książeczki w kółko jednak miały sens…

Tej książki się nie naczytacie, ale z całą pewnością będziecie do niej wracać wiele razy, bo zabawa z nią jest atrakcyjna zarówno dla 3-latka, jak i 6-latka /spotkałam też 8-latkę bawiącą się przy niej, choć uważam że nie jest to już odpowiedni prezent dla tak „dorosłych” ludzi ;)/. Ta książka nie przynudza, więc jeśli szukacie prezentu dla dziecka z nadmiarem energii to kupcie ją –  bo przekładanie i potrząsanie będzie tu w cenie! Czy nie brzmi to dobrze? Mowa o książce „Naciśnij mnie” autorstwa Hervé Tullet. Kiedy wzięłam ją po raz pierwszy do ręki nie mogłam się nadziwić – jak to się stało, że nikt wcześniej tego nie wymyślił? Tak proste a tak genialne!

Zastanawiałam się, czy pokazywać film o książce, ale ponieważ sama nie lubię kupować kota w worku – zamieszczam. Jeśli ktoś lubi być zaskoczony – niech nie ogląda, bo dużo widać. Ja żałowałam, że wiedziałam zbyt dużo i pierwsze czytanie z dziećmi nie było dla mnie aż taką frajdą, jak dla nich. A więc – oglądasz na własną odpowiedzialność ;)

Książka jest ładnie wydana, dwujęzyczna – po polsku i po francusku, ale francuska część zupełnie nie  przeszkadza jeśli ktoś chce czytać tylko po polsku. Nie pozostaje mi nic innego, niż życzyć miłego potrząsania, naciskania i dmuchania.

herv-tullet-nacisnij-mni_582

Hervé Tullet „Naciśnij mnie”

dla kogo: 3 lata – 6 lat

cena: 25 złotych

* zdjęcie pochodzi ze strony wydawnictwa Babaryba

Skomentuj

