Lotta z ulicy Awanturników

Pamiętam z dzieciństwa jak bardzo uwielbiałam słuchać bajek z kaset. Zamykałam oczy i szłam po lesie z Kotem w Butach albo wystawiałam twarz do słońca w Dolinie Muminków. Jaka szkoda, że nie miałam kasety z Lottą! Bo Lotta jest… po prostu świetna. Jest prawdziwa: czasami wściekła, czasami przerażona, dumna, zapłakana albo szczęśliwa. Kiedy słucham tej bajki widzę moją 6-latkę. Ale mimo to nawet 3-latka bawi się przy Lotcie świetnie. I leżymy wieczorem na łóżku, słuchamy i zachwycamy się wspólnie, czasami się smiejąc a czasem się smucąc.

A ja zachwycam się nie tylko wspaniale napisaną historią, ale też świetną interpretacją Edyty Jungowskiej i pięknym wydaniem.

„Lotta z ulicy Awanturników” to naprawdę świetny prezent!

1144

Lotta z ulicy Awanturników

Wydawnictwo Jungoffska

cena: 22,49

(zdjęcie ze strony http://www.jungoffska.pl)

One thought on “Lotta z ulicy Awanturników

  1. Pingback: Bracia Lwie Serce, czyli jak miło podróżować | mądre prezenty dla dzieci

Skomentuj

